14.06.2010

Inca mai caut un stapan....

Shobby aka Grasu aka Ceacarell..a ramas singur.....:D ultimul pui din seria aprilie 2010.. are deja 2 luni are 2 vaccinuri ,3 deparazitari interne si una externa ...gri cenusiu ,ceacar.. jucaus, destept...intelege tot ce-i spui...aproape (oarecum) dresat...invatat la curte(crescut in casa si in terasa) isi face nevoile afara(educat..stilat). e un nebun, un catel ce merita un camin bun, un om cu suflet care sa-l iubeasca si sa-l ingrijeasca ca pe propriul copil ,un prieten adevarat! PRETUL ESTE NEGOCIABIL! pentru mai multe detalii 0734880441 poate fi vazut tatal (linie rusia) si la cerere mama(linie ungaria)  bucuresti sect 4! MERITA VAZUT!!!!!!

2 comentarii:

  1. Buna seara!

    Iubesc aceasta rasa de caini si am ramas impresionat de cateii d-voastra. Vreau sa cumpar un pui de husky, eu am mai crescut o femela de husky, am ceva experienta in a creste acesti catei(femela am crescut-o de la 4 saptamani, ii murise mama ).
    In mod particular imi place ft mult de Shobby sau Grasu cum ii spuneti d-voastra :)
    Eu locuiesc in Iasi intr-un apart foarte spatios si week-endurile le petrec la tara(la casa), deci consider ca as avea un spatiu adecvat pentru el.

    Sunt interesat de pret si de modalitate in care as putea intra in posesia lui.

    Va multumesc si astept un raspuns de la d-voastra.


    Daniel Penteleiciuc
    0747.936.963

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna! sunt Raluca (husky-asa ma stie toata lumea) sunt proprietara blogului si a cainilor .Puiul are deja 11 saptamani ,maine ii facem al treilea vaccin, unica problema ar fi transportul(nu avem aceasta posibilitate), puiul provine dintr-o familie nobila parinti deosebiti,din rusia respectiv ungaria. pretul este de 650 ron MERITA CEL PUTIN VAZUT!!poate fi vazut in bucuresti sect 4 ,zona parcul carol sau autogara filaret.daca doriti mai multe informatii nu ezitati sa ne contactati! 0734880441-este nr meu de telefon.sau 0213354826(fix)-doar dupa ora 18 . daca sunati va rog sa precizati ca sunati ptr puiul de husky sau Shobby! e cel mai dragut si MERITA!!!

    RăspundețiȘtergere

NU SUNT ADMISE INJURIILE,INSULTELE, AMENINTARILE,RAUTATILE DE ORICE FEL! PURTATI-VA CIVILIZAT!